Każdy kierowca auta dostawczego wie jak kłopotliwy często bywa załadunek oraz wyładowanie, przy klasycznej platformy załadunkowej z uchylaną burtą tylną. Bardzo często bywa, że podjeżdżając do rampy wyładowczej jest na tyle mało pola aby łatwo otwierać lub zatrzasnąć klapę burty. Ile razy bywało iż poniszczysz ją, nadjeżdżając za blisko frontu rampy załadowczej. Więc pora na małą zmianę, wreszcie pora na dzieloną klapę tylną załadowczą we własnym dostawczaku. Ta burta będzie wykonana jako drzwiczki otwierane na boki. Zastosowane zawiasy na dwóch osiach pozwalają na ich rozwarcie o 270 stopni i tak jak w rozwiązaniach kontenerowych podparcie ścianek o bok samochodu. Grupa sprzedawców akcesoriów samochodowych w swojej propozycji posiada gotowe produkty z aluminiowych kształtowników. Teraz wystarczy je złączyć. Wybierając aluminiowy panel dolny, aluminiowy panel plandekowy i aluminiowy panel górny skonstruujesz prostą burtę tylną o wymiarze od czterystu do ośmiuset mm. Albo w zależności od twoich zapotrzebowań także dużo wyższą. Niezbędne części do ich zespolenia w efektywnie działający element paki załadowczej jak; przeguby, zasuwy, nakładki, zatyczki i kształtowniki zakończeniowe, zakupisz również bez problemu. Do poprawnego pracowania warto by dobrać krawędziową uszczelkę, która przytka przestrzenie pomiędzy panelami oraz ochroni je przed zbyt szybkim zużyciem. Dwódzielna tylna burta, w odróżnieniu od burty załadowczej instalowanej na przegubach u dołu na ramie, pozwala uniknąć prawdopodobnego uszkodzenia podczas ładowania z platformy załadunkowej podczas jej otwierania. W dodatku w czasie jazdy tyłem do załadowania, jest możliwe podjechać bliżej do rampy wyładowczej. Już będę miał dużo więcej więcej możliwości z nowiutką dzieloną burtą w swoim dostawczaku.
Kategorie