Po kiego grzyba wozić własnym samochodem dostawczym pustkę, jeżeli można je naładować następnym miejscem do załadunku. Przyszły przychód znajdziesz na podłodze. Pomysł będzie niebywale prosty a zapożyczony wprost z życia. Wystarczy kolejny poziom razem z ładunkiem na niewielu podporach, pasach do zamocowania i zaczepach jakie razem umocnią. A zatem sposób dający możliwość na wypełnienie następnej przestrzeni załadowczej na tej samej przestrzeni przyczepy czy ładunkowej skrzyni. Istotna jest wypoziomowana konstrukcja ze stalowych oraz belek z aluminium, na których spocznie całkowity bagaż i odpowiedzialny za załadowanie. Powtórna podłoga klasy DFS dla kontenerowców oraz system CTD III dla skrzyni załadowczej da się zastosować w praktycznie każdej wywrotce. Przy odpowiedniej regulacji, da się to montować w praktycznie każdym typie auta oraz parametrze przestrzeni do załadunku. Stemple konstrukcyjne wertykalne, posiadają wycięcia w formie miejsc do jakich wczepia się kątowniki poziome będące leżem. Na takim leży załadunek stabilizowany taśmami z elementem dociskowym. Można to teraz porozdzielać listwami w formie płaszczyzn między burtami a także ustabilizować kolejnymi kątownikami do odciążenia. W zasadzie konstruując w taki sposób jeszcze jedną przestrzeń i wobec tego podwajając wielkość wożonego towaru. Równocześnie skracając czas potrzebny na przygotowanie ciężarówki w podróż. Bilans będzie korzystny o czym już za chwilę odczuje nasza konkurencja. Wobec tego szerokości oraz do spotkania na trasie zmotoryzowani!
Kategorie