W pierwszym wpisie już wspominaliśmy o łatwym sposobie zakupu niezbędnych podzespołów do remontu burty bocznej własnego auta dostawczego. W jaki sposób na dobrą sprawę należy te składowe dla własnych potrzeb przystosować. Każden jeden kierujący bez kłopotu odpowie na zadane pytanie. Trzeba wtedy w pokładach pamięci poszukać podzespoły własnej skrzyni ładunkowej oraz dostosować z dostępnej oferty dostawcy elementy, odpowiednie do wymiany. Począwszy od podparcia w typowej zabudowie dostawczaka, każda jedna skrzynia będzie poskładana z podzespołów kratownicy stalowej montowanej bezpośrednio na przysłowiowym widelcu. Na szkielet naszej podłogi, wtedy montujemy antypoślizgową płytę z wpuszczanymi oczkami do stabilizowania naszego ładunku. Następnie trzeba do stalowego obramowania, na stałe przymocować przednie słupki burtowe, te za kabiną kierowcy. Oraz kolejno te z tyłu i te w środku słupki wraz z zamkami słupka dającymi się je uchylić oraz całkiem wymontować na czas rozładunku. Mając w pamięci te na końcu zamontujemy na bocznych burtach znacznie ponad długość czterech metrów w ciężarówkach wraz z założoną brezentem plandeki. Między słupkami na przegubach zawiasów, zamontujemy aluminiowe burty złożone z profili aluminiowych. Krok za krokiem ten z dołu, pośrodku albo ten pod plandekę a na samej górze zakończeniowy górny panel burty. Do pełnej kompletacji starczy dobór zamknięcia do burt ze wskazaniem takiego montażu po z prawej lub tej lewej burcie. To wcale nie trudne, prawda? Nareszcie każdy z nas wszystkich kiedyś bawił się w składanie kolorowych klocków, to bez mała to samo wszakże na dużo większą skalę.
Kategorie