Do realizacji zabudowy skrzyniowej niezbędną częścią są kłonice burtowe. Dzielą się one na przednie i tylne w opcji prawej lub lewej oraz montowane z boku. Wytwarzane są one w rozmaitych wysokościach tak aby można było przypasować je do wysokości burty. W zależności od zastosowania zabudowy montuje się kłonice stałe lub wypinane. Do słupków wypinanych konieczne jest przymocowanie kieszeni spawanej lub przykręcanej. Bogata oferta znajduje się na stronie sklepu www.autoakcesoria.com.pl . Słupki typu BX montowane są przy najbardziej typowych konstrukcjach burtowych o maksymalnej wys. 600mm. Boczne i tylne posiadają funkcję wypinania co ułatwia szybki dostęp do powierzchni skrzyni ładunkowej. Specjalną odmianą kłonic BX są kłonice Alugrip, które wyposażone są w aluminiowy korpus. Oferowane są jedynie w wersji bocznej lub tylnej. Korzystną cenę w proporcji do jakości posiadają kłonice ekonomiczne. Wytwarzane są w typowych wysokościach konstrukcji burtowych 400 i 500mm.Słupki typu K20 spełniają dodatkową rolę zamknięć burtowych. Gwarantują także ekspresowy montaż i demontaż burt. Dodatkowo oferowane są w różnych wersjach – z lub bez możliwości możliwości przyłączenia statywu do zabudowy plandekowej. Dostarczane są w wysokościach od 400 do 1200mm. Słupki o większych wysokościach wyposażone są w dodatkowe rygle zamykające co zwiększa ich wytrzymałość. Zazwyczaj słupki burtowe dostarczane są w opcji pokrytej farbą lub bez zabezpieczenia przeznaczonej do samodzielnego pokrycia farbą i zabezpieczenia przed korozją.
Kategorie